Pozdrav z Frisca > Datum: 23.7.2012 09:10:43 > ---------------------------------------- > Ahoj Jiří, Květo, Tondo a ostatní, > > hlásíme se ze San Franciska, kam jsme dnes dorazili po putování Západem USA > a najetých 6 500 km - zatím bez nehody a bez větší únavy, protože se s > Péťou za volantem střídáme. Zbývá nám necelých pět dní do odletu a máme > před sebou program v SF, přejezd do Las Vegas se zastávkou v posledním NP - > Sequoia Parku. Program máme docela hustý (chtěl jsem napsat nabytý, ale > neshodli jsme se na i/ý..). Dnes jsme vyjeli nad Golden Gate a máme z toho > pěkné fotky a video. Je to slovy nepopsatelné a musí se to zažít > osobně.Sledovali jsme postup mlhy, která zahalovala most od oceánu k SF. > > Nad všechny duchovní zážitky je ale taková dobrá večeře v rybí restauraci > na Pier 39 za 50 babek, ale s úsporou 16 USD za parkovné v blízkém > parkovacím domě (úžasný marketingový tah místních kapitalistů...). Denně > zapíjime večer dosažené turistické mety výborným místním kalifornským > vínem, ale jen z plastových číší (sklo tady opustili už koncem padesátých > let minulého století). Už se těšíme na přípitek s Vámi alespoň se > skleničkami od hořčice (u nás na chatě - jsou po tetě). > > Abyste nám nezáviděli teplo Kalifonie moc, sdělujeme Vám, že dnes bylo jen > 13 - 15 stupňů a na zítřek hledáme půjčovnu bruslí - má být ještě > chladněji. Po čtrnácti dnech veder je to ale docela příjemná změna (rekord > v Údolí Smrti byl 57°C). Naštěstí máme kvalitně klimatizované auto i > bydlení a tak je to docela k přežití. > > Napiš, co děláte Vy (Květa hlásila Daně, že personální obsazení Železného > muže bylo kvalitní - takže jsme ani moc nechyběli). > > Pozdrav všem známým s časovým posunem 9 hodin (Pacific Time): > > Petr + Dana + Péťa (unavený a už spící) Dne 23. července 2012 9:36 napsal(a): > Ahoj od nasich vcelicek, > nenechte si urcite ujit otaceni lanove tramvaje na tocne samotnym > tramvajakem, prosim nafilmovat i naskakovani Dany za jizdy. Vse u usti > mostu Golden Gate a jeste navstevu veznice na ostrove. Ani knajpy v China > Town nebyvaly spatne. > > Tonda a Jirka > > P.S. > Kytka prijede vecer, je na Rusalce v Plzni. > > Datum: 24.7.2012 06:37:41 ---------------------------------------- Ahoj Jirko, úkoly od Tebe jsme dnes splnili napůl: Je natočen/na, Dana v tramvaji, tramvaják na točně a jízda/plavba k Alcatrazu. Bohužel na ostrov jsme se nedostali, neboť dnes prodávali lístky na 12.srpna...! Ale i tak to bylo pěkné, byť značně foukalo a bylo asi jen 12 stupňů celsiových. Zítra se chystáme splnit druhou půlku Tvých úkolů: Návštěvu China Town, včetně těch hospod. Program nám trochu komplikuje ubytování cca 25 km od centra SF. Dnes jsme jeli autem a parkování nás přišlo na 27 babek. Zítra zkusíme místní MHD. Snad to bude lepší. Pozdravuj včelky, Tondu i Květu. Co dělá maminka? Ještě je v nemocnici? Pozdrav z USA - SF posílá Petr + Dana + éťa Dne 24. července 2012 8:42 napsal(a): Ahoj cestovatele, jedna minus. Jeste vzpominam na francouzskou architekturu drevenych domu někde pobliz najezdu na Golden Gate. Je to moje nejzamilovanější město a naše obě robata tam prožila několik měsíců, každý samozřejmě zvlášť. Babičku mi dneska pan doktor půjčí do cukrárny na vozejčku. Budeme na Vás vzpomínat. Kytka jela pro 30 kg cukru do Tesco shopu neb je tam v akci po 17 Kč, pro včelky. Jirka a Tonda P.S. Vcera prvy vyjezd na elektrokole. Musel jsem hodne prislapavat. Baterie z UPS dava max 8A. Dne 25. července 2012 Ahoj Jiří, Květo a Tondo, tak dneska by to mělo být za jedna s hvězdičkou: Úkoly splněny beze zbytku, včetně kulinářského zážitku v nefalšované čínské jídelně, kde jsme poobědvali s pravými čínskými důchodci bezkonkurenční chřupavou kachničku, nudle, mořské potvory,atd. Potom jsme vylezli na vrcholek věže Coit Tower, odkud byl bezva panoramatický výhled na celé SF. Po sestupu fantastickou čtvrtí dřevěných domečků a květinových zahrádek k pobřežním Pierům jsme se ještě jednou vydali do finančního centra. tam jsme, hledajíce životodárné kafe narazili na minifastfood v maxipaneláku, který právě zavíral. Když jsme tam vlezli, kupodivu nás ten Turek/Řek/nebo jiný hnědý majitel nevyhnal, ale udělal nám skvělé kafe, vynesl nám stolek a židličky ven a trpělivě počkal, až dopijeme - měl dneska přesčasy...To všechno za necelých 5 USD. Dneska jsme nechali auto v hotelu a zkusili jsme, jestli umíme jezdit vlakem. Povedlo se a celkem bez problémů jsme se tam i zpět dopravili místním Bartem, což je něco mezi metrem a vlakem - rychlé a pohodlné. Zítra odjíždíme ráno z Frisca směr Las Vegas a po cestě máme v plánu poslední národní park - Sequoia Park, protože nemohu jinak, než si autem projet stromem, ve kterém je vydlabaný tunel...No, a pak už poslední dny v LV, naházet poslední dolary do nějakého automatu a hurá domů. Tedy, kdybychom vyhráli nějakou slušnou sumu dolarů, vzali bychom si neplacené volno a jeli se podívat třeba do Mexika nebo tam někam... Myslím, že to ale nehrozí :-( Pozdravuj opět všechny dostupné členy Tvojí domácnosti a zase se ozvi: P + D + p Dne 26. července 2012 6:54 co co co? Postradam ranni relaci. Včera se náš zvěřinec rozrostl o užovku. Vyburcoval jsem ochránce přírody z celé republiky ze zimního spánku. Do hodiny pět telefonátů. Vypadá totiž jako zmile. „Potvrzuji, že je to užovka hladká, u nás dost ohrožená, tak se k ní chovejte slušně. Normálně je krapet víc hnědá, p3k.“ Jirka Dne 28. července 2012 Ahoj Paichlíci, Tak sedíme v klimatizované letištní hale v Las Vegas a čekáme na odlet domů, kam dorazíme zítra v noci. To je poslední bod naší cesty, na který se tedy vůbec netěším. Jinak vše dopadlo podle plánu, tedy kromě plánované výhry v kasinu.....A prd! Je to na dlouhé vyprávění, vše natočeno a nafoceno. Tak jen doletět a přežít. Přejeme Vašemu zvěřinci úspěšné přežití a Vám hodně zdraví: P+D+P